, ,     |      |  

Best Juga Jadi Jahat

Roar..!!Pic kat atas menggambarkan kejahatan aku..

"Apakah?Adakah? Ko gila ke apa?Jadi jahat best?Hotak ko..!!"Tapi aku rase kalau kadang-kadang jadi jahat pun best juga.Tak gitu?Kenapa aku tetiba jer nak buat artikel tentang "Bestnya jadi jahat"?


Korang ada tengok tak cerita Movies HolyKayu (holywood)?Ala..cerita Bad Boys!!??Will Smith dengan A.R Badul berlakun..?Aku tengok cerita tuh walaupun dah expired lame dah.Aku tengok kesetanan cerita tu..memang giler la..!!Musnah sana musnah sini.Habis punah ranah..Aku tak pernah wat camtu dan mungkin aku akan buat haha (gila betul..!)
"Best juga Jadi Jahat"-Yup! Baru jer tengah hari tadi aku buat.Hancurkan Cyber Cafe yang cekik darah!"WTF?Betul ke nie?" Yup Ah Loy! Aku bengang giler tahap 9.5 Skala Ritcher dengan Towkey Cyber Cafe tuh.Kalo beliau nak tipu orang lain boleh la...Dengan aku? "Oh! Tidak lol..Ko nak mampos cari masalah ngan aku!"

Penipuan beliau terbongkar pabila E-sensor (pengaruh cerita Gundam) aku mengesan Penipuan yang Nyata!Sepatutnya masa Time Out komputer yang aku guna tuh pada pukul 3.40 akan tetapi telah tamat pada pukul 3.35 waktu Indonesia.Frust giler beb...15 Minit itu berharga bagi aku untuk dimanfaatkan bermain DOtA..!So terpaksa lah aku add-up bayaran untuk masa tambahan.Bila aku agak-agak time nak dekat habis tu aku terus cucuk USB and klik e-coli.vbs!Satu script yang aku dapat dari Internet untuk delete fail dalam C://Window PC tersebut.Sukses..Padan muka ko towkey..!Cekik darah lagi.Cilaknat betul..Dan aku juga memulakan lakonan aku untuk main free.Lepas jer rosak...

 
Amoi kounter yang cute...

Aku terus datang kounter.Amoi jaga.Lawa siot."Hello,Komputer gua ada problem la?Naper Restart balik?Curses!Gua da bayar tiba2 rosak!Wtf with this cafe??" Amoi tu check Admin komputer and confirm/sah rosak."ok,ok lu amik PC lain!"Polisi Khidmat CC tu plak "Kalau PC anda Rosak anda Berhak dapat Gantirugi Dari segi Masa!"Wargh...Royalti..Haha..Mereka semua tak sedar yang diorang semua kena kencing dengan aku! Ini aku anggap Situasi Win-Win..Dia kopak aku,aku kopak dia.Haha.Best jugak jadi jahat.

Last but not least,aku buat satu sticky Note kat Desktop (guna wallpaper)."Bro..tengok masa ko..Nanti abis 15minit awal.Cekik darah towkey ni!Jom sebat beliau!"..Harap-harap pengguna selepas aku tu sedar..