|      |  

Who's that PokemoN




Nama Aku Zik.Aku suka melukis.Nak tengok Pic aku macam kat atas tulah...Korang bayangkan saje muka aku macam tu..Aku melukis secara semulajadi..Tak faham?maknanya aku lukis tak payah pakai Pensel untuk wat rangka kartun.Bagi aku semua benda tu Crap..Hampeh...Lukisan aku kat atas ini dilukis bukan menggunakan Pen Lukis!Tapi aku guna Pen Biasa yang bernama Faber-Castell Super Click 0.5mm fine..Jenuh aku nak menulis..Aku rase tak ramai tahu pen ni..Biar aku jelaskan sikit.Pen nie adalah pen dari kotak pensel  mase aku sekolah kat High School Muar dulu...Aku suka pen nie...Lol~



Dan aku tak guna Photoshop pun...Tak reti guna..Hampeh..Nanti aku belajar la..Jangan Risau haha...

Hobi aku suka dengar muzik sambil melukis.Dan sambil aku melukis sambil tu jugalah aku marah-marah...Hahaha...
Kadang-kadang aku boleh jadi lebih menakutkan bila marah orang nie...Jangan main2...


Aku pun manusia Supermen biasa juga...kadang2 tu adalah emotional sikit....

Takkan sikit jer bro hobi???Ada beb..aku suka main kad Pu-ki-Oh Yu-Gi-Oh.Kad yang paling power yang pernah aku dapat adalah Exodia The Forbidden One.Kawan aku bagi..Ada juga kad yang lagi power tapi aku tak tau nak guna kad yang lagi satu nie..


Tu yang susah tuh...