, ,     |      |  

Kalaulah Aku SuperHuman

Selepas menggunakan Photofiltre
 
Sebelum penyibukan Photofiltre

Kadang-kadang otak aku nih sempit seperti kuih semprit yang memang disukai ramai sejak berurun dulu.Sehinggakan Al-Buqueque pun ada menyebut "Sekiranya aku makan kuih ni,aku terasa bagaikan hilang arah"-Wadafak aku merepek nih..Anyway,anymore and of course chipsmore..Lets start to the Main Point.
*******

Panjang giler intro aku.Macam dalam game Red Alert pulak!Ok..Ok..
Lelaki yang aku lukis kat atas tu melambangkan lelaki yang superior aka superhuman (cam supermen).Kiranya ade superpower la Hmmm...Kalaulah...
Kalaulah aku jadi orang yang sekuat brader kita kat atas tuh (nampak macho,seswai ngan aku ahaks)..

Opss..
Sebelum berangan pilih karakteristik brader ni dulu.(sesuai untuk tatapan umum lol)

-Hensem
Ya..aset paling bernilai untuk orang lelaki.Tanpanya siapalah kita lelaki yedak?
-Berpewatakan menarik
Aku suka macam ni.Aku ni seorang yang coool..
-Serius
Kalau watak menarik mestilah serius kan?
-Kekuatan melebihi 100000 tikus gajah
Bayangkanlah sedare semua..cam mana tuh..
-Pakaian yang rare (sukar dijumpai)
Cuba korang sebat tengok citer Bleach.Pakaian diorang power dan unik kan?
 
warghh...nak yang tuh..nak yang tuh jugak!!
-Ada Gaya
Hehe...gaya itu penting
******************
First sekali yang aku nak buat bile dah macam jadi macam superhero adalah:

PERHATIAN!
 Unsur Tahyul Dihadapan!

Lari dan melancong sekeliling dunia!
Kata superpower..Aku teringin gak nak jalan-jalan guna kaki kuderat sendiri uhhu.Aku teringin nak pergi Paris.Naik Eifel Tower.Ada Chan aku robohkan sekali muahahaha...jahat giler aku nih..Selain tu ku teringin nak pergi Mesir lol.Aku nak tengok firaun dengan mata kepala aku sendiri..Urghhh huduh..
 
Rey (bukan nama sebenar) mati ketika meniarap!

Kalau ade chan lagi aku nak pergi Palestin jap.Bunuh sekor dua yahudi sudeh...wakakaka ganaz giler..
 

Aku nak pergi Umrah jap..
Walaupun mungkin masa tu bukan musim haji..Umrah kan ada..!Kerjakan umrah jadi objektif aku.Lepastu barulah haji...Tittle haji tu tak penting janji ikhlas..
 
 Jadi Contoh pada Rakyat Malaysia
Skema nak mampos aku ni.Anyway aku luper nak lukis topeng kat wajah laki kat atas tuh..Aiyoyo..Kalau ada topeng tu bleh jadi contoh kepada rakyat malaysia.Lol...Contoh yang tersembunyi

Tolong nenek aku nebas ladang beliau
Kah..kah..kah..
Pelik niat aku nih..Memang aku berhasrat nak tlong nenek aku tebas ladang beiau yang entah berapa hektar aku pun tak tahu.Setakat cabut rumput depan rumah boleh lah tolong.Ladang nenek aku dah lame tak tebas.Entah ada apa ntah kat dalam semak-samun tuh.Macam-macam aku dengar.Pontianak lah,bunian lah..Silap ari bulan ada orang buat "projek", Naye siot...
 
Bunian Banned Pic
Banyak lagi lah aku nyer impian yang mustahil untuk dicapai..Rasa malas nak pikir pun ada..Dah aku nak pergi makan maggi jap.Korang nak tenung gambar pompuan bunian tu tenung jer la..A...nak save pun boleh lol...